کاپشن چرم کالینز
نوشته شده توسط : رضا جعفری

با فرا رسیدن فصل سرما استقبال از لباس های زمستانی بیشتر می شود و کاپشن چرم کالینز از جذاب ترین لباس های زمستانی است. برای انتخاب یک کت مردانه مناسب و هماهنگ با استایل باید معیارهای مختلفی را در نظر گرفت که در مقاله راهنمای خرید کت مردانه به آن می پردازیم.

در فصل زمستان شرایط محیطی نسبت به روزهای دیگر سال به دلیل کاهش دما، بارش برف، باران و باد تغییر می کند. به همین دلیل نوع لباس مورد استفاده دستخوش تغییراتی می شود. لباس های زمستانی و لباس هایی مانند کاپشن های مردانه به دلیل طرح های جذاب و پارچه های مطلوبی که دارند در فصل سرد بسیار پرطرفدار هستند.

بسیاری از لباس های زمستانی به گونه ای طراحی شده اند که قسمت های مختلف بدن و حتی اضافه وزن را پوشش می دهند و این یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت لباس های زمستانی است. معمولا آقایان معیارهای مختلفی را برای انتخاب لباس مردانه در نظر می گیرند که این معیارها با توجه به نوع لباس می تواند متفاوت باشد.
مثلا در خرید پارچه های مردانه توجه به نوع پارچه، نوع یقه، کیفیت پارچه، قیمت و .... بسیار مهم است که در راهنمای خرید پارچه مردانه به طور کامل به آن اشاره شده است.

کاپشن های مردانه بر اساس جنسیت، کاربرد و ... به انواع مختلفی دسته بندی می شوند. به طور کلی برای خرید هر لباسی مانند کت یا پالتو مردانه ابتدا باید با انواع و مدل های آن آشنا شد. این در مورد زنان نیز صدق می کند. به عنوان مثال هنگام خرید کت زنانه باید اطلاعاتی در مورد مدل و قد کت داشته باشند که در راهنمای خرید کت زنانه بر آن تاکید شده است.

کت چرم مردانه مشکی
برخی از مردان علاقه زیادی به کاپشن های چرم دارند و همیشه هر سال مدل های جدیدی از این کت ها را خریداری می کنند. کت های چرم بسیار جذاب هستند اما برای استایل های محدود مناسب هستند و باید با شلوار و کفش مناسب ست شوند. به طور کلی مدل های مختلف کت مردانه برای استایل های مختلف مناسب است. اواخر تابستان حراج کت پسرانه و مردانه آغاز می شود.

شناخت دقیق مدل ها و انواع کاپشن مردانه می تواند در انتخاب بهترین کاپشن مطابق سلیقه و میل موثر باشد. در ادامه به بیان انواع کت مردانه می پردازیم.

انواع کاپشن مردانه
کاپشن های مردانه را با توجه به نوع استفاده می توان به دو دسته معمولی یا روزمره و اسپرت یا اسپرت تقسیم کرد.

ژاکت های روزمره
این کاپشن ها برای مصارف معمولی و روزمره می باشد و مدل های مختلفی از جمله کاپشن های چرم و کلاسیک و کت چرم در این دسته قرار می گیرند. مهم ترین مسئله در تولید کاپشن های روزمره ایجاد گرما و محافظت از بدن است. از این کاپشن ها می توان در مجالس، محل کار، دانشگاه و ... استفاده کرد.

معمولا نوع و مدل کت های مردانه روزمره به گونه ای است که فضای زیادی را اشغال می کند. به عبارت دیگر در هنگام استفاده از این ژاکت ها فرد نمی تواند فعالیت های پرسرعت مانند دویدن را انجام دهد. این مدل ژاکت برای ورزش طراحی نشده است و نباید برای ورزش یا دو مورد استفاده شود.

کت های مردانه روزمره ظاهری ساده و در عین حال جذاب دارند و گرمای خوبی به اندام می دهند.

کت مردانه روزمره
کت های اسپرت
این مدل کاپشن مردانه در مقایسه با کاپشن های روزمره طراحی زیباتر و پیچیده تری دارد و عموما در رنگ های روشن مانند زرد، نارنجی، سبز فسفری و ... تولید می شود. کت های چرمی اسپرت عموما در رنگ مشکی محبوب هستند. علاقه مندان به کوهنوردی، اسکی و طبیعت گردی با کاپشن های ورزشی آشنا هستند. این مدل کاپشن بر خلاف کاپشن های روزمره حجیم نیست و می توان با خیالی آسوده در حین فعالیت های ورزشی از آن استفاده کرد.

کاپشن های اسپرت دارای جیب های زیادی هستند که در بیرون و داخل کت قرار گرفته اند. این جیب ها برای ورزشکاران بسیار مفید هستند، زیرا می توانند وسایل مختلف خود را داخل آن قرار دهند. جنس کت های اسپرت به گونه ای است که می توانند بدن را در برابر سرما به خوبی محافظت کنند.

کت اسپرت مردانه
کاپشن های اسپرت در مقایسه با کاپشن های روزمره قیمت بسیار بالاتری دارند چرا که در تولید آن ها علاوه بر طراحی زیبا و خاص از الیاف مصنوعی مرغوب و یا حتی پر برخی از پرندگان مانند غازها و اردک ها استفاده شده است. روکش داخلی کت های اسپرت نوعی عایق حرارتی است که از خروج گرما و همچنین نفوذ و ورود سرما جلوگیری می کند.

اگر به دنبال یک کت مناسب برای فعالیت های ورزشی هستید، کت های اسپرت بهترین گزینه محسوب می شوند که البته قیمت بالایی نیز دارند. اگر می خواهید کت اسپرت بخرید، حتما رنگ های روشن مثل زرد و نارنجی بخرید. در هنگام کوهنوردی یا اسکی اگر لباس تیره بپوشید ممکن است به دلیل رنگ محیط دیده نشوید. به همین دلیل بهتر است لباس ورزشی شما روشن باشد.

مهمترین معیارها در خرید کت مردانه
برای خرید کت مردانه باید معیارهای مختلفی را در نظر بگیرید. توجه به این معیارها کمک زیادی به این امر خواهد کرد





:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: